ZPŮSOB PLATBY

Aktuální kurz EURO

1 EUR = 25.00 Kč
ZPŮSOB DOPRAVY

NEJLEVNĚJŠÍ způsob objednání zboží: 69,- (platba předem převodem na účet, dodání Osobní odběr Uloženka nebo DPD Pickup

NEJRYCHLEJŠÍ způsob dodání zboží: 120,- (platba dobírkou, dodání Kurýrní služba - PPL)

V případě zájmu o vzájemnou výměnu odkazů nás prosím kontaktujte na email info@zdrave-oleje.cz Zobrazit odkazy

Doprava a Platba

Níže uvedené dodací podmínky platí POUZE pro zasílání zboží na území ČESKÉ REPUBLIKY a SLOVENSKA. Jaký způsob platby je pro který stát je uvedeno u jednotlivých plateb. Zasílání zboží do jiných států řešíme individuálně přes email: info@zdrave-oleje.cz.

Způsob platby
 
Při objednání zboží nad 1.800,- Kč včetně DPH je DORUČENÍ ZDARMA!
 

1. Hotově – cena:
  • 0,- Osobní odběr Bojkovice 687 71 - není účtováno poštovné (Objednané zboží je možné si osobně vyzvednout v místě expedičního skladu na adrese: Světlov 983, 687 71 Bojkovice. Termín vyzvednutí je vždy třeba si předem telefonicky domluvit na telefonním čísle +420 603 430 176 nebo emailem info@zdrave-oleje.cz.
  • 79,- Osobní odběr na pobočkách Uloženka.cz nebo též HeurekaPoint či AukroPoint (Objednané zboží si vyzvednete na Vámi zvolené pobočce, kde jej i uhradíte. Možnost platby platební kartou. Seznam poboček naleznete na Uloženka.cz)
  • 79,- Osobní odběr ČR na pobočkách DPD Pickup (Objednané zboží si vyzvednete na Vámi zvolené pobočce, kde jej i uhradíte. Seznam poboček naleznete na Uloženka.cz)
  • 129,- Osobní odběr SK na pobočkách DPD Pickup (Objednané zboží si vyzvednete na Vámi zvolené pobočce, kde jej i uhradíte. Seznam poboček naleznete na Uloženka.cz)

2. Platba předem - Převodem na účet – cena:

  • 120,- Kč (Česká pošta - Obchodní balík DO RUKY)
  • 110,- Kč (Česká pošta - Obchodní balík NA POŠTU)
  • 109,- Kč (Kurýrní služba - DPD ČR)
  • 169,- Kč (Slovenská pošta)
  • 69,- Kč (Osobní odběr Uloženka - Heureka/Aukropoint ČR/SK)
  • 69,- Kč (Osobní odběr DPD Pickup ČR)
  • 107,- Kč (Osobní odběr DPD Pickup SK)
Pokud zvolíte tento způsob platby předem převodem na účet, přečtete si pozorně text na konci emailu, který Vám byl doručen po odeslání Vaší objednávky na Vaši emailovou schránku a řiďte se v něm uvedenými pokyny. Částku Vaší objednávky uhraďte prosím nejpozději do 7 dnů na číslo účtu: 2200068359/2010 (v Kč pro ČR) či IBAN: CZ9620100000002200068359 BIC kód/SWIFT: FIOBCZPPXXX (v EUR pro SK) a jako variabilní symbol platby uveďte číslo Vaší objednávky. Do zprávy pro příjemce uveďte Vaše jméno a příjmení. Pokud nám nebude částka připsána na účet do 7 dnů od uskutečnění Vaší objednávky, bude automaticky stornována a zboží nabídnuto znovu ke koupi ostatním zákazníkům. Jakmile bude částka Vaší objednávky připsána na náš účet, zboží Vám bude obratem odesláno. Pokud chcete urychlit odeslání Vaší zásilky, zašlete nám, prosím, kopii platebního příkazu z Vaší banky o úhradě Vaší objednávky na email: info@zdrave-oleje.cz.
 

3. Platba Dobírkou – cena:
  • 160,- Kč (Česká pošta - Obchodní balík DO RUKY)
  • 150,- Kč (Česká pošta - Obchodní balík NA POŠTU)
  • 135,- Kč (Kurýrní služba - DPD ČR; možnost úhrady platební kartou)
  • 189,- Kč (Slovenská pošta)
Částku hradíte v hotovosti při předání zboží poštovnímu doručovateli či na přepážce České a Slovenské pošty, nebo kurýrovi DPD. U kurýrní služby DPD můžete dobírku zaplatit platební kartou.
 

4. GoPay rychlé on-line platby – cena:
  • 120,- Kč (Česká pošta - Obchodní balík DO RUKY)
  • 110,- Kč (Česká pošta - Obchodní balík NA POŠTU)
  • 109,- Kč (Kurýrní služba - DPD ČR)
  • 69,- Kč (Osobní odběr Uloženka (Heureka/Aukropoint) ČR/SK)
  • 69,- Kč (Osobní odběr DPD Pickup ČR)
  • 0,- Kč (osobní odběr v místě skladu Světlov 983, 687 71 Bojkovice)

Rychlá online platba prostřednictvím zabezpečené platební brány GoPay. Po odeslání objednávky budete přesměrování na platební bránu, kde si vyberete odpovídající platební metodu.

Seznam platebních metod prostřednictvím platební brány GoPay

Více o platebních metodách GoPay

Způsob dopravy a termín dodání

 
Balík do ruky1. Česká pošta – Balík do ruky: doba doručení nejpozději do 3 pracovních dnů. Balík je Vám doručován na zadanou dodací adresu. V případě Vašeho nezastižení na adrese doručení, která byla zadána při Vaší objednávce, je zásilka uložena na doručovací poště k vyzvednutí 7 dnů od data oznámení o vyzvednutí zásilky. Zásilku je možné sledovat přes službu Track Trace ČP (http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php). V ceně doručení je odeslání informační SMS a mailu o doručování Vaší zásilky, ve kterých je i uvedeno, že si můžete změnit termín doručení na https://formulare.cpost.cz/index.html. Pošta s Vámi neustále komunikujeme, proto pokud mezi doručováním upřednostníte osobní vyzvednutí balíku na poště, uloží Vám jej.
 
Balík na poštu2. Česká pošta – Balík na poštu: doba doručení nejpozději do 3 pracovních dnů. Balík si můžete pohodlně vyzvednout na zvolené poště dle Vašich časových dispozic. Na zvolené poště je zásilka uložena k vyzvednutí 7 dnů od data oznámení o vyzvednutí zásilky. Poštu, na kterou chcete balík zaslat a uložit, si zvolíte v objednávkovém formuláři tak, že zadáte způsob dopravy Česká pošta – Balík na poštu a v rozbaleném okénku zadáte buď název pošty, na kterou budete chtít zásilku zaslat, nebo její PSČ, poté vyberete se seznamu nalezených pošt. Vyhledání pošt pro zaslání balíku na poštu naleznete i na http://napostu.cpost.cz/clean-form.html. Zásilku je možné sledovat přes službu Track Trace ČP (http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php). V ceně doručení je odeslání informační SMS a mailu o doručování Vaší zásilky a jejím uložení na poště.
 
3. Kurýrní služba DPD: doba doručení nejpozději do 3 pracovních dnů.Kurýrní služba DPD
 
Doručení DPD kurýrní službou nabízí celou řadu výhod:
  • oznámení o doručení zásilky SMS nebo e-mailem den předem
  • interaktivní SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení v den doručení 
  • možnost změnit den doručení odpovědí na SMS nebo e-mail https://www.dpd.com/cz_provas
  • večerní doručení v Praze, Brně a Ostravě od 17 do 20 hodin (tuto službu uveďte prosím do Poznámky objednávky)
  • v případě neúspěšného doručení zanechá kurýr na místě Oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem)
  • prostřednictvím http://dorucujemeradost.dpd.cz/dpd-kuryr lze potom změnit termín nebo adresu následujícího doručení
  • dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou
  • více na www.dpd.cz a spolehlivost.dpd.cz
Slovenská pošta4. Slovenská pošta - smluvní balík: doba doručení nejpozději do 4 pracovních dnů

Zásilky odesíláme prostřednictvím služby Uloženky.cz a o jejím stavu se můžete informovat na stránkách https://www.ulozenka.cz/pro-prijemce-zasilek. Do okénka "Kde je moje zásilka" zkopírujete Vaše číslo zásilky, které jste obdrželi od dopravce SMSkou nebo emailem a dejte vyhledat (obrázek lupy). Doručení probíhá standardně jako kdybychom zásilku podali na pobočce Slovenské pošty a pošta Vás i informuje o doručování Vaší zásilky.

Uloženka5. Uloženka.cz (Heureka/Aukropoint) - osobní odběr: doba doručení nejpozději do 4 pracovních dnů

  • zásilku si můžete vyzvednout na Vámi zvolené pobočce, kterou naleznete na https://www.ulozenka.cz/pro-prijemce-zasilek. Zde najdete i její otevírací dobu.
  • o jejím stavu se můžete informovat na stránkách Uloženky prostřednictvím služby Sledování zásilek, kde zadáte tzv. ID číslo. ID číslo obdržíte okamžitě, jakmile od nás Uloženka obdrží Vaši zásilku.
  • zásilku si můžete vyzvednout v okamžiku, kdy Vám je zaslán mail nebo SMSka s informací: Vaše zásilka je připravena k vyzvednutí. Součástí emailové zprávy je i odkaz na kartu Vámi zvolené výdejní pobočky = podrobné informace o výdejním místě, adresa, mapka, otevírací doba, platební údaje a pokyny, jak se k pobočce nejlépe dostanete.
  • doba pro vyzvednutí zásilky je 7 dnů od první výzvy k vyzvednutí. Pokud si nemůžete zásilku do této doby vyzvednout, nebo zajistit zástupce pro vyzvednutí, můžete si sami nastavit termín prodloužení uložení. Na webu Uloženka, v části Sledování zásilky, se po zadání ID čísla zásilky dostanete do karty zásilky a zde potvrdíte tlačítkem - prodloužit termín vyzvednutí. Takto se termín pro vyzvednutí prodlouží o další 3 kalendářní dny. Pokud ani tato doba nebude pro vyzvednutí zásilky dostačující, požádejte o prodloužení náš eshop. Můžeme uložení prodloužit o 7 dnů (tzn. celkem na 14 dnů). Požadavek na prodloužení je nutné uplatnit nejpozději v poslední den uložení zásilky, a to do konce pracovní doby.
  • možnost platby platební kartou
  • k vyzvednutí zásilky potřebujete pouze Vaše ID zásilky, osobní doklad (OP, ŘP, pas) v případě vyzvednutí již dopředu zaplaceného zboží, nebo jen hotovost či platební kartu při platbě až při převzetí zásilky

6. DPD Pickup - osobní odběr: doba doručení nejpozději do 4 pracovních dnůDPD ParcelShop

  • zásilku si můžete vyzvednout na Vámi zvolené pobočce, kterou naleznete na https://www.ulozenka.cz/pro-prijemce-zasilek. Zde najdete i její otevírací dobu.
  • o jejím stavu se můžete informovat na stránkách prostřednictvím služby Sledování zásilek, kde zadáte tzv. ID číslo. ID číslo obdržíte od DPD prostřednictvím SMSky nebo emailem
  • k vyzvednutí zásilky potřebujete pouze Vaše ID zásilky, osobní doklad (OP, ŘP, pas) v případě vyzvednutí již dopředu zaplaceného zboží, nebo jen hotovost či platební kartu při platbě až při převzetí zásilky
  • víkendový provoz většiny poboček
  • SMS/e-mail s informací, že jsme zásilku vyzvedli u odesílatele
  • SMS/e-mail s informací, že jsme zásilku doručili do DPD Pickupu
  • upozornění e-mailem, že zásilka nebyla vyzvednuta 4. kalendářní den po doručení do DPD Pickupu
  • uložení zásilky v DPD Pickupu 3 kalendářní dny !!!

---

Objednávky učiněné od pátku do neděle, odesíláme následující týden v pondělí.
O případném zpoždění dodávky nebo vyprodání Vámi objednaného zboží budete neprodleně informování.
Zásilky, které jsou vráceny jako odmítnuté, nebo nevyzvednuté, zasíláme znovu pouze na Vaši žádost přes e-mail info@zdrave-oleje.cz. V takovém případě jsme však nuceni Vám účtovat 2 × cenu za doručení.
O přijetí Vaší zásilky Vás informujeme mailem, faktura a dodací list jsou vždy přiloženy v balíku. Stav Vaší objednávky můžete sledovat na našich internetových stránkách v případě, že jste ji objednali jako registrovaný uživatel stránek.
EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
VYHLEDÁVÁNÍ

PŘIHLÁŠENÍ
Přihlašovací jméno:


Heslo:

» registrace uživatele » ztráta hesla
RYCHLÝ KONTAKT
Vedoucí eshopu:
Ing. Jiří Horák
+420603430176
info@zdrave-oleje.cz
Skype: zdrave.oleje
Po - Pá: 8:00 - 17:00 hod
ZAJÍMAVÉ ODKAZY
Odkaz na jinou stránku

Zdravé oleje - eshop zdravé výživy se specializací na panenské oleje lisované za studena. Nabízíme biopotraviny - panenské oleje - RAW - bezlepkové potraviny - potraviny bez přidavného cukru - potraviny bez mléka - Fair Trade - doplňky stravy - čínská medicína - čaje - biokáva - přírodní kosmetika. Výrobci: Solio - Salute Livi - Sun and Seed - Valdemar Grešík - Tropicai - Dr. Popov - Kitl - TML - Carotino - Agia Triada - Eim-Eko - Klas - TCM Herbs - Pleva - Pragma - Jan Pintíř - Moštárna Hostětín - Skoma-Lux - Nominal - Ekofarma Juré - Nonnetit - Saloos - Country Life - Terezia Company - Nástroje Zdraví - Sonnentor - Samyco - Topvet - Olivado - Stevikom.