hledat
Potřebujete poradit? Volejte 603 430 176
kategorie

Produkty

Aktuální kurz EURO

1 EUR = 24.90 Kč

Vybírat podle

Kitl Šláftruňk Rudý 500ml

Země původu: Česká republika
Dostupnost: skladem
Cena: 154,-
ks

Kitl Šláftruňk navazuje na tradici medicinálních vín, kterých se v minulosti hojně používalo, avšak dnes jsou téměř zapomenuty.

Složení:
révové víno červené, pitná voda, zahuštěný hroznový mošt, výtažky z bylin (11 ml ve 100 ml nápoje: meduňka lékařská, konopí seté, oves setý, lípa obecná, citroník pomerančový sladký, mařinka vonná a magnolka čínská), aroma, zahušťovadlo: arabská guma z výronků stromů Acacia, konzervant: sorbát draselný, antioxidant: oxid siřičitý
 
OBSAH:
500 ml
 
POUŽITÍ:
Kitl Šláftruňk není běžné pití. Je to „meducínka“, obsahuje bylinky a takto by se k němu mělo i přistupovat:
  • užívejte jej na dobrou noc, 1-2 hodiny před spaním
  • během pití relaxujte (například u dobré knížky)
  • pijte po douškách, z malých skleněných pohárků
  • doporučená dávka je 50 až 100 ml
  • přesnou dávku si můžete odměřit pomocí rysek na okraji etikety
  • Šláftruňk lze dle chuti namrazit (lépe vynikne chuť), nebo jej lehce ohřejte ve vodní lázni (nevařit!), lépe se rozvine jeho vůně. Do horkého Šláftruňku lze přimíchat i trochu medu. Ať už tak či onak, všechny varianty jsou lepší než běžná pokojová teplota.
Jak jej uchovávat?
Šláftruňk je svým charakterem víno, proto se s ním musí zacházet šetrně:
  • skladujte v chladu a na tmavém místě, od 5 do 15°C
  • po otevření nápoj uchovávejte do teploty 10°C, nejlépe v chladničce, a spotřebujte do 5 dnů
Zvláštní upozornění a doporučení
  • nápoj je alkoholický a není určen osobám mladším 18 let, těhotným a kojícím ženám
  • zároveň jej uchovávejte mimo dosah dětí
  • neužívejte v kombinaci s léky nebo pokud jste nemocní
  • lidé s cukrovkou I. i II. typu mohou Kitl Šláftruňk užívat, avšak musí jej započítat do svého celkového denního příjmu energie. Tento individuální dietní plán stanovuje každému diabetikovi lékař. Doporučená denní dávka Šláftruňku (100ml) odpovídá energeticky přibližně: 1/3 krajíčku chleba, 1 malému světlému pivu, 1 středně velké vařené bramboře. 100ml Kitl Šláftruňk má energetickou hodnotu 97 kcal / 407 kJ. Diabetici například můžou u večeře snížit příjem potravy o uvedené množství a místo toho užívat Šláftruňk (v doporučené dávce 50-100ml 1 až 2 hodiny večer před spaním).
  • nedoporučujeme kombinovat s jinými alkoholickými nápoji
  • nepřekračujte doporučenou dávku
  • stres a nespavost mohou být závažný problém, v případě dlouhodobých nebo silných potíží kontaktujte svého lékaře nebo lékárníka
  • Šláftruňk nemůže být užíván jako náhrada pestré stravy
Pár dobrých rad, než půjdete spát
Nespavostí trpí mnoho lidí, ale u každého má různé projevy. Má totiž více podob. Může jít například o:
  • přerušovaný spánek
  • brzké ranní probouzení
  • neosvěžující spánek
  • obtížné usínání (zde vám může pomoci Kitl Šláftruňk)
Stejně tak příčiny, které nespavost způsobují, mohou být různé:
  • vnější vlivy (hluk, světlo, hlad, nebo přejedení, káva, velké teplo, nebo zima apod.)
  • psychická traumata (stres, frustrace, nadměrné psychické přetížení)
  • deprese
  • závislost na drogách či alkoholu
  • jiné zdravotní poruchy, které pacientovi „nedovolí spát“ (například bolest, kterou způsobilo zranění nebo nemoc, svědivé kožní onemocnění, dušnost)
  • některé léky
  • poruchy spánku po úrazech hlavy a mozku
S mnoha problémy je třeba se obrátit na lékaře, méně závažné potíže však často dokážeme překonat sami. Prvním krokem každého by mělo být dodržování tzv. „spánkové hygieny“. Jde o souhrn doporučení, která pomáhají vyvarovat se nespavosti předem. Relaxace a klidné prostředí před spaním působí jistě jinak, než ostré světlo a fyzická aktivita. Proto:
  • používejte ložnici i postel jen ke spánku
  • do postele uléhejte, až když jste ospalí, ale pokud možno každý den přibližně ve stejnou dobu
  • ráno vstávejte ve stejnou hodinu
  • zůstávejte na lůžku jen po dobu spánku
  • nespěte přes den, a to ani po špatné noci
  • sport a jinou fyzickou aktivitu provozujte během dne, ne však večer
  • vytvořte v ložnici prostředí příznivé pro spánek - ticho, tma, nízká teplota (16-20 stupňů Celsia)
  • nepijte 4-6 hodin před spaním kávu, černý a zelený čaj, colu nebo velké množství alkoholu
  • před spaním se nepřejídejte
  • nekuřte před spaním a při probuzení v průběhu noci
  • pokuste se při usínání potlačit negativní myšlenky rušící spánek a usínání
  • pokud neusnete do 30 minut, vstaňte, jděte do jiné místnosti a za tlumeného osvětlení se věnujte nějaké relaxační činnosti. Do postele se vraťte, až budete opět ospalí.
Stres a nespavost mohou být závažný problém, v případě dlouhodobých nebo silných potíží kontaktujte prosím svého lékaře nebo lékárníka.

Fotogalerie produktu: